تقدیر آبرومندانه از فغانی و کامرانی‌فر و غیبت رئیس کمیته داوران
تاريخ : چهار شنبه 14 خرداد 1393برچسب:, | 23:29 | نويسنده : سعید دانش دوست

در پایان مراسم تقدیر و بدرقه علیرضا فغانی و حسن کامرانی‌فر به جام جهانی علی کفاشیان دو پاکت به هر کدام از این داوران اهدا کرد که ظاهرا در آن یک چک بانکی بود.

*فغانی و کامرانی‌فر به صورت نمادین از زیر قرآن عبور کردند و از دفتر علی کفاشیان خارج شدند تا خود را آماده سفر به جام جهانی برزیل کنند.

این دو داور روز شنبه یعنی ۱۰ روز قبل از جام جهانی به برزیل سفر خواهند کرد.

*فغانی و کامرانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چک اهدایی فدراسیون به آنها چقدر است گفتند: همینکه فدراسیون به فکر ما بود راضی و خوشنود هستیم و همین خیلی خوب است البته مبلغ این چک هم آبرومند است و به اندازه شأن فوتبال ایران هست.

*از نکات جالب این جلسه غیبت فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران بود رئیسی که مورد انتقاد کفاشیان هم به دلیل بی‌برنامگی قرار گرفت.

*عزیزی خادم و بهاروند دو عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هم در این مراسم حضور داشتند که البته هیچ صحبتی آنها انجام ندادند.

*پس از برگزاری مراسم تقدیر از داوران حبیب‌الله شیرازی رئیس هیات فوتبال تهران به دفتر کفاشیان آمد و چند دقیقه‌ای با رئیس فدراسیون جلسه‌ای برگزار کرد.

شیرازی پس از جلسه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس مبنی بر اینکه جلسه‌اش با کفاشیان در چه موردی بود گفت: کفاشیان اعلام کرد که انتخابات هیات فوتبال تهران لغو شده است.

وی در مورد اینکه زمان برگزاری انتخابات هیات فوتبال تهران چه وقتی است گفت: من منتظر تصمیم رئیس فدراسیون فوتبال هستم و هر زمانی که او تشخیص بدهد انتخابات برگزار می‌شود.

*در پایان مراسم علیرضا نیکبخت واحدی بازیکن تیم فوتبال استقلال هم به فدراسیون فوتبال آمد و به روابط بین‌الملل فدراسیون رفت.



برچسب‌ها: